دکتر محسن فرمهینی فراهانی

فلسفه تعلیم و تربیت

دکتر محسن فرمهینی فراهانی

فلسفه تعلیم و تربیت

دکتر محسن فرمهینی فراهانی

نام: محسن
نام خانوادگی: فرمهینی فراهانی
تاریخ تولد: 1/1/1343
محل صدور : تفرش
رشته و آخرین مدرک تحصیلی:
دکتری (PHD) علوم تربیتی،فلسفه تعلیم وتربیت
شغل :
عضو هیات علمی دانشگاه شاهد
سمت : معاون فرهنگی دانشگاه شاهد و سر پرست دفتر نظارت وارزشیابی
مرتبه علمی: دانشیار
پست الکترونیکی:
farmahinifar@yahoo.com
نشانی محل کار:
معاونت فرهنگی و دانشکده علوم انسانی دانشگاه شاهد

بایگانی

۱۷ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

با سلام و احترام

کتاب فرهنگ توصیفی فلسفه تعلیم و تربیت  منتشر شد.

علاقمندان به خرید کتاب می توانند از غرفه های تشکیل شده در همایش آموزش عالی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت واقع در دانشگاه شهید بهشتی با تخفیف خریداری نمایند.


1- در تدوین اثر حاضر از 440 منبع داخلی و خارجی اعم از فرهنگ ، کتاب های درسی ، فصلنامه های مرتبط داخلی و خارجی استفاده شده است و تا آن جا که امکان داشته است برای هر واژه فقط یک معادل فارسی ارائه گردیده است . لیکن در مواردی که یک واژه انگلیسی ، معانی گوناکونی داشته ، به خاطر لحاظ جامعیت واژگان سعی شده است معانی مختلف آن واژه در حوزه تعلیم و تربیت با ذکر شماره 3، 2، 1 ، مشخص گردد.

2- از ویژگی های دیگر این کتاب ، انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی بون آن است .بخش فارسی به انگلیسی به منظور تسهیل در دستیابی به اصطلاحات و واژه هاپیش بینی شده است .

3- در انتهای توضیح هر واژه هر جا لازم بوده است نگارنده برای فهم بهتر مطالب ، کلماتی همچون "مقایسه کنید با "،"مترادف است با"،"رجوع کنید به"، آورده است که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن واژه می توانید به آن مراجعه کنید .

4- در تنظیم فهرست منابع ، ترتیب الفبایی رعایت نشده است . نام منابع استفاده شده به منظور رعایت امانت ، در انتهای توضیح هر واژه یا اصطلاح به صورت«عدد» آورده شده است ، که در این صورت برای پی بردن به مشخصات کامل منبع باید به صفحات فهرست مراجعه کنید . مثلاً اگر در جلوی توضیح واژه ای عدد (80) ذکر شده است . شما برای آگاهی از منبع مورد استفاده به شماره 80 در فهرست رجوع خواهید کرد و درخواهید یافت که منبع 80مربوط به کتاب " باقری، خسرو (1386)، جایگاه فلسفه تعلیم و تربیت در میانه نظر و عمل؛ تأملی به واپسین چالش فلسفه های تحلیلی و قاره ای، فصلنامه نوآوری های آموزشی، شماره 20، سال ششم " میباشد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۴ ، ۱۳:۵۷
محسن فرمهینی فراهانی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۲:۲۷
محسن فرمهینی فراهانی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۲:۲۴
محسن فرمهینی فراهانی
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۲:۲۳
محسن فرمهینی فراهانی
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۲:۱۹
محسن فرمهینی فراهانی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۲:۱۸
محسن فرمهینی فراهانی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۲:۱۷
محسن فرمهینی فراهانی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۲:۱۴
محسن فرمهینی فراهانی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۲:۱۲
محسن فرمهینی فراهانی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۲:۱۰
محسن فرمهینی فراهانی